Bent u op zoek naar een administratiekantoor met specifieke kennis over zelfstandigen de Vennootschap Onder Firma, de zogenaamde VOF ? Randstad Fiscaal kan u dan van dienst zijn.
Wij werken graag samen met onze klanten. Zowel proactief (er wijzigt iets of iets kan anders dan informeren wij u daarover), of op uw verzoek. In alle gevallen staat de samenwerking met onze relaties bij ons voorop. In de manier van aanleveren van de administratie stukken bent u vrij. U kiest de voor u gemakkelijkste manier en wij passen ons aan.
Uiteraard bent u geheel vrij om te beslissen welke zaken in het vaste maandtarief worden opgenomen. In de meeste gevallen omvat ons vaste maandtarief de volgende zaken:
-
Het inboeken van de administratie
- Het samenstellen en bespreken van de jaarrekening (Deze kan per vennoot verschillend zijn)
-
Het periodiek opstellen en indienen van de aangifte omzetbelasting, inclusief een eventuele suppletie
-
Het opstellen en indienen van de aangifte inkomstenbelasting, inclusief die van uw (fiscale)partner
-
Een eventuele controle van de Belastingdienst gebeurt op ons kantoor. Zodat u hier op uw locatie geen omkijken naar heeft
-
Eventuele bezwaarschriften zijn inbegrepen
-
(telefonisch) Advies
-
Periodoek ontvangt u onze nieuwsbrief
- Jaarlijks ontvangt u een informatieboekje met alle gegevens inzake belastingehn, subsidies en overige zalen welke zakelijk en privé voor u van belang kunnen zijn
Naast bovenstaande zaken kunnen wij u ook van dienst zijn met bijvoorbeeld:
- Periodeoverzichten verstrekken voor uw managementinformatie (hoe gaat het met uw uw onderneming en welke stappen moeten er in de toekomst genomen worden)
- Salarisadministratie verzorgen (als u personeel in dienst krijgt)
- Visie op de toekomst (begrotingen, prognoses opstellen, mogelijk een andere berdijfsvorm)
-
Wel of geen auto van de zaak
Maar ook belangrijk.
Wij kunnen een sluitend VOF contract voor u opstellen
Wij kunnen leen overeenkomsten tussen vennoten en de VOF voor u opstellen
Wij kunnen u bijstaan met vraagstukken over de winstverdeling.
-
Bijvoorbeeld vennoot 1 wil een grotere auto, terwijl vennoot 2 liever een goed pensioen heeft.
- Moeten we al overgaan naar een B.V. En zo ja, wat zijn de voor- en nadelen
-
Wij stoppen met de V.O.F. En hoe nu verder
Altijd kunnen wij u extra advies verstrekken. Dat kan op uw verzoek zijn, maar ook op ons eigen initiatief als wij daar reden toe zien. Indien u behoefte heeft aan advies dan kunnen wij u hierbij ondersteunen. Dit kan een fiscaal, financieel of algemeen advies zijn. Maar ook op het gebied van milieu/ en energiesubsudie of inversteringsaftrek. Ook in de advisering omtrent het kiezen van de juiste bedrijfsvorm zijn wij voor u een goede sparringspartner.
Onze kennis en ervaring garandeert dat u een gedegen enbetrouwbaar antwoord krijgt.
Veel van bovenstaande zaken zijn allemaal opgenomen in het vaste maandtarief